Får man vara trött på magen??

Går här hemma med nästan ständigt spänd mage, ena stunden är det sammandragningar o andra är det bara Della som håller på o trycker, sparkar på mig.
Visst är det mysigt när man tex ligger stilla o kan njuta lite, när man ser hur hon håller på=) Ligger åt ena hållet eller trycker ut foten.
Men när man håller på o styr här hemma eller är ute o går så är det inte lika mysigt längre..
Magen är liksom bara i vägen.
Så.... Får man vara trött på magen??
Man ska ju vara glad att man överhuvudtaget är gravid!! Men vissa stunder känner jag faktiskt att jag är riktigt trött på den....=) haha!
Åhh va jag längtar efter min prinsessa!!!

Kommentarer
Postat av: äm.

Klart man får vara trött på den.. 9 (10) månader är lång tid, och har man ont på det!

2010-08-31 @ 20:35:00
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback