20101217

God förmiddag! ;)
08.00 gick jag upp idag, nice! Lillsessan sov till 08.30, så jag hann äta frulle innan hon slog upp sina blå.
Jag har redan hunnit plöja igenom ett avsnitt utav One Tree Hill :D
O nu sover Della sin förmiddagslur så då blir det ett avsnitt till, hahaa..
Nu ringde Jimmy o sa att han snart kommer hem o tar en kaffe med mig,
så jag måste nog fräscha till mig lite, haha! Men bara lite;)


Annars idag då.. Jo just de, måste köpa kuvert.
Sen ska jag o Della på middag med jobbet ikväll! Mys!
Tror minsann att Della ska ha på dig sin nya fina klänning ifrån Lindex då.

Ska försöka komma ihåg att ta en bild på henne med
den på sig sen=) Hon kommer nog bli en riktig godbit i den.
Tyvärr är det ju inte alls praktiskt/smidigt med klänning på bebis
men fint är de allt.

Back to OTH (lite till hinner jag se)

Kommentarer
Postat av: Emma

NAAW vilken fin klänning! tack för julkortet! :)

2010-12-17 @ 17:54:58
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback