20101222

Joho visst sov Della för natten igår, jag la henne 20.45 o sen vakna hon vid 06.
Mitt lilla ♥!
Så idag blir det att lägga henne för natten vid samma tid ungefär.
Hon äter nu så det blir nog alldeles perfa.

Ja o idag har det varit flyttdag då som sagt=)
Jag o Della (hon sov iofs) va nere i nya huset o tog emot kartonger.
Började plocka upp lite böcker o annat som mamma bad mig om.
Men jag kunde inte hjälpa till sådär super mycket, men jag gjorde vad jag kunde=)
De får de sååååå fint! Ljust o fint, bra belysning, allt nytt.
Åh det bara kliar i våra fingrar nu, vill börja renovera vårat! :D
Vi har suttit ikväll o planerat en massa. Kul kul!
Snart så snart så.
Vi börjar nog rätt snart med att måla lister. Det tråkigaste.
Men då har man det gjort sen;)

Nä nu måste jag sätta på lite kaffe till Bonde.

Har ni någon julkänsla i kroppen!????!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback