20101230

Öööuuu snart ett helt nytt år!
Spännande det ska bli. Vi har en massa att se fram emot 2011=)
*Dop/barnvälsignelse
*Renovering
*Flytt till hus
*Kanske en tripp till Malta
*Altanbygge
*Sommaren, familjesemester? Gotland?
*Följa Dellas utveckling
Med mera med mera;)
Sen är de ju en massa födelsedagar också.
Först ut är min systers äldsta Lydia som blir 14, sen är det
sötaste Emblas tur!!



Jimmy åkte strax innan halv nio o pussa oss hejdå o sa till D att va nu snäll mot mamma;)
Va gör hon då? Jo så fort han stängt dörren så börjar hon gallskrika, haha!
10-15min höll hon på.. Känns ju som en timme typ..
Men tillslut så lyckades jag söva henne, puuh!
Så nu ligger hon här bredvid o snusar gott=)

Kommentarer
Postat av: sarah

Jag skulle helst vilja sälja innan visning :) det blir morkullan ifrån fiskarheden .. men vi vi köper inte ifrån dom...tog bara planlösningen så är det en firma som bygger väggarna osv. Vi orkar inte med lösvirke, eftersom Andreas troligtvis jobbar samtidigt som husbygget...risk för att de tar lite tid..;)

Vilket härligt år ni har framför er!! Jag läste semester ett par ggr. Underbart!!!!!! :P

Puss kram

2010-12-30 @ 10:10:24
URL: http://[email protected]
Postat av: sarah

Jag skulle helst vilja sälja innan visning :) det blir morkullan ifrån fiskarheden .. men vi vi köper inte ifrån dom...tog bara planlösningen så är det en firma som bygger väggarna osv. Vi orkar inte med lösvirke, eftersom Andreas troligtvis jobbar samtidigt som husbygget...risk för att de tar lite tid..;)

Vilket härligt år ni har framför er!! Jag läste semester ett par ggr. Underbart!!!!!! :P

Puss kram

2010-12-30 @ 10:10:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback