*brr*

Härliga morgon!
En bra natt inatt ockå, Della har sovit hela natten i sin säng.
Eller inte sovit hela, hon ville ha mat vid halv tre men sen somna hon om=)
Vakna sen vid 07 o ville käka o nu sover hon igen.
Jimmy åkte precis iväg till bygget.. Tur att de har värme på i huset!
Man fryser ju bara man tittar ut..

Shiva:
Klänningen som jag skulle byta storlek på fanns ju självklart inte....
Så jag bytte till ett par jeans leggings o en lite längre skjorta som västen passar till.
Bara så du vet;)


Annars hitta jag det jag skulle o lite till under gårdagens shopping.
Blå mjukisbrallor blev de från cubus, suuper sköna!!
Ett par tröjor slank ner därifrån ockå...
O en klänning från veromoda.
Men klänningen är liiiite tajt över höfterna.. Mammakilona ni vet...
Men jag tror jag behåller den iaf;) Ska väl bli av me lite kilon hoppas jag, hrmm*

Nu ska jag passa på att få undan lite jobb papper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback