BVC

BVC idag.. Sena o stressade va dom.. Hann inte alls fråga det vi ville.
Får ta de nästa gång helt enkelt.
Men 57,5 cm lång är hon nu o 4270g väger hon=)
Efter BVC fick jag en tid för luggklipp, passade då också på att
handla de sista klapparna.
Plus alvedon o febertemp till lillsessan. Hon har varit rätt snorig nu o jag
ville ha lite hemma över helgerna. Ifall att liksom.
Men nu sover hon, somna vid nio ungefär. För natten?!?
Det återstår att se.. Tror knappt det men...

Imorgon är det flyttdag i Ramstorp. Jag ska stå nere i nya huset o
ta emot kartonger.


Låter i babyvakten nu, bäst jag går upp o kollar till henne..

Kommentarer
Postat av: sarah

hmm...så det är inte bara här som dom är sena och stressade! haha..

spännande med flytt =) kom ihåg...jag vill se före och efterbilder när ni flyttar sen =) puss å kram

2010-12-22 @ 16:02:31
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback