Dåligt minne

Jag följde med mamma in till stan idag, hon skulle köpa de sista klapparna
o jag hade en overall som jag skulle byta.
Plus att jag också hade ett par klappar kvar, kom jag ihåg dom klapparna?!??
NEJ! Suck.... Hur går det till liksom? Pratade med Jimmy i tele när vi va därinne
om vad jag skulle köpa, för det är bla en klapp kvar till hans systerdotter.
Men det glömdes bort helt enkelt...
Som tur är så går det att köpa här i Finspång, så det får bli
en tur på centrum imorgon.

Nu är nästan alla julkort skickade också, nästan alla...
Det fattas kuvert! Måste också inhandlas imorgon, sen är det bara
att hoppas att de kommer fram i tid.



Förresten vad säger ni om Robinson? (ni som tittar vill säga)
Jag tycker det börjar bli rätt rörigt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback