KlappKlapp

Det va mycket folk på ikano igår.. Uhuu... Tycker inte om det, men man va ju rätt inställd på de.
Julklapparna till alla julklappsbyten är klara nu iaf. Skönt!
Jag har en kvar utanför bytet.. Får fixa de i veckan.
Vi bestämde oss för kök igår också=) Kommer bli såå fint!!
Man bara längtar efter att få börja i huset nu..
Måste ta före bilder sen så ni får hänga med lite i renoveringen=)
Om ni vill alltså!? ;)

Idag tar vi de lugnt.. Vi sov till 10.30!!! Det va läänge sen..
Jag lämnade min trötta man o dotter hemma igår o gick ner till Zanna o Robin en sväng.
Klockan blev visst halv två innan jag va hemma.. Oooups.
Men trevligt va de!
Della har precis sovit sin förmiddagslur, såg ut såhär:

♥Sötis
I eftermiddag ska vi på julfest. Mys*
Då ska Della ha på sig sin tomte dress;) hihi..


Nä nu måste jag gå o kolla frysen, håller på o frostar av..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vill se före och efter! :) är nyfiken på köket? Jag kan inte bestämma mig...:-P jätte fint halsband du fick! Underbart! Har önskat mig ett i 2 år nu..får nog köpa mig ett själv.. Haha.

2010-12-12 @ 23:02:04
Postat av: Stina

Åh vilken sötnos!! Kul att få se ögonen också:)

2010-12-13 @ 13:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback