Måndag

Förvarnar om ett tråkigt måndagsinlägg..

Denna dag har mest bestått utav jobb.
Den började iofs med att jag o Della inte vaknade föräns kl 09.10.
Oooupps!!! Det va nämligen julkaffe på jobbet kl 10, så med andra ord så blev det rätt stressigt
för mamma Lisa ;) haha! Men vi kom bara liite sent.
Väldigt gott fika med bla saffrans semlor, mumma!
Sen blev det lite kontorsjobb följt utav styrelsemöte på eftermiddagen.
O sen lite mer jobb efter mötet.. Kom hem strax innan 18 tror jag.
Inte gjort så mycket efter det, tagit ett varmt bad o ätit typ.
Della har sovit, alldeles för sent, Jimmy fick t.om väcka henne nyss..
Så nu kommer hon väl inte vilja somna innan 23.
O jag som hade tänkt att lägga mig rätt tiidigt ikväll.
Aja, återstår att se.

Nu börjar snart den nya serien på fyran. Ska ni se den?!
Missar dock Våra vänners liv, men det ser vi imorgon ist;)

Nu ska jag busa lite med min dotter.
KissNhug

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback