Morrn morrn!

Jag är glad idag! Trots kylan, -20 va de här för en stund sen....
SHIT!!!
Blir nog en dag inomhus idag... Möjligtvis att vi åker ut till Ramstorp
o sätter oss framför brasan=)
Men först måste Della vakna, hon ligger fortfarande där uppe o sover.
Skönt för mamma att få lite tid för sig själv såhär på morgonen.

Jag tror inte jag har skrivit förut att jag dragit ner lite på amningen va?!
Eller de kanske jag har? Jaja, stunt samma..
Hon får iaf ersättning 2ggr om dagen nu. På em/kvällen.
Igår fick hon sista flaskan vid 22 tiden tror jag, somna 23.30 o vakna
03.30. Amma o sen somna hon direkt o vakna 06.30.
Sköönt!
O hon somna o sov i sin säng hela natten också!
Idag ska hon nog få lite mer ersättning. Funkar ju såå bra=)
O jag mår bra!!!

Oo Anneli har ju börjat blogga också.
Den måste vi börja följa!

Nu vakna Della, så nu blir de mys i sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback