Ooohh noooo

NELLI LÖPER....................................
Aldrig mer en tik säger jag bara!
Nu måste man både byta blöjor OCH bindor om dagarna.. GAAAAHH....

Aja, jag har iaf världens snällaste man.
Han åkte precis upp till Ramstorp för att fixa stallet åt mig
(trots att han precis kommit hem ifrån Ramstorp) + handlingen.
Tack snälla snälla älskling!
Han ska få några extra pussar ikväll;)

Emma, ikväll ska jag göra den där kasslerpajen som du hade gjort för ett tag sen:D

Väntar nu på att Della ska vakna.. Tycker jag hör nån hicka så hon är nog redan vaken;)
Haha!




Idag har jag varit hos min Anna.
O igår fick jag en välbehövlig varm kram utav min Zanna.
Jag har så himla fina vänner!

Tack för att ni finns!
Älskar er!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, den minns jag inte ens men jag antar att den var god! :P kram!

2010-12-11 @ 10:15:23
URL: http://emmadorothea.blogg.se/
Postat av: Zanna

Älskar dig oxå!

Vi är de 3 musketörerna... Så är det bara! <3

2010-12-11 @ 21:17:43
URL: http://zazzabarills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback