Sötnöt

Nu är lillsessan vaken=)
Hon ligger o sprattlar, snackar, kräks o pruttar högt i babygymmet. Haha!!
Hon är så söt!;)

Idag har jag även en understimulerad hund...
Men det får hon vara idag, jag vill inte ta en promenad när det är såhär kallt.
Men jag ska köra ut henne till kontoret där J är idag så hon får se lite annat iaf=)
O jag har fått för mig att åka in till stan för att bla kolla efter några klappar
men sen måste jag även byta storlek på en klänning som Della fick
utav tant Shiva;) som hon ska ha på julafton.
O jag måste ha ett par nya mjukisbrallor för jag skvätte smält smör
över mina favoriter igår=(
Mjukisbrallor är viktigt!
Mamma fick jag med mig på detta iaf, så nu väntar jag bara på att hon ska bli
klar med det hon skulle göra.

Nu ska jag göra mig en god latte!

Kommentarer
Postat av: sarah

gulle dig =) vilken söt tös ni har!!! man ser verkligen vilka hon har som föräldrar, så lika =) puss och kram på er,

2010-12-01 @ 15:42:32
URL: http://lillagrodans.blogg.se/
Postat av: Emma

shiet vad stor hon har blivit :)måste hälsa på snart igen!

2010-12-01 @ 20:47:09
URL: http://emmadorothea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback