Tacco/twister

Igår va de tacco/twisterkväll hos Wiggströms tillsammans med Salos=)
Mycket trevligt!
O första glaset vin intogs. GOTT va de:D

Jimmy tog Della inatt vilket va otroligt skönt.
Jag vakna iofs när hon vakna men just att inte behöva gå upp va skönt=)
Fast man va rätt puss sugen när hon vakna sen imorse, hihi..
Då hade de gått för lång tid.
Idag har hon inte alls varit så gnällig som igår.. Det va nog mycket för
att hon sovit så dåligt. Allt rubbades liksom.

Idag har vi bara slappat på förmiddagen o snart kommer
min bror o hans ena dotter på fika. Mys!
Sen blir det stallet en sväng i eftermiddag.
Iiiii i veckan ska jag ta min första ridtur:D På en understimulerad
häst, hur kommer de gå tro?!?

Åhh prata precis med min Shiiiivi :D Äntligen har jag fattat hur skype
fungerar så nu kan vi prata när vi vill!

Nä bäst jag fixar till mig lite♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback