trött idag...

Inatt har det varit jobbigt... Idag är vi trötta...
Vi va hos Madde o Nicke igår, kom hem vid nio tiden tror jag.
Della vaknade men jag lyckades söva henne i hennes säng.
O där sov hon fram till 02. Ammade då o sen va hon nöjd ett tag, men redan efter
kanske 45minuter så visade hon tecken på hunger igen..
Gav henne nappen när hon gnällde o de hjälpte lite, men hon blev aldrig riktigt nöjd
för att somna in. Så vid 05 orka jag inte längre utan la henne vid bröstet igen.
Men hon åt dåligt då me, men somnade i min famn.
Vaknade igen vid 07-07.30 o va hungrig...
Så ofta har hon nästan aldrig vaknat på natten... Bara inte mjölken redan börjar sina...
Börjar bli lite orolig för det..
Aa det återstår att se.

Som sagt vi va hos Madde o Nicke igår=) Mycket trevligt!
O såå fint har de fått i sitt stooora hus!
Blir kanon med grillkvällar där i sommar;)

Nu somna äntligen Della efter en gnällig förmiddag.
Så jag ska nog passa på att komma ur mjukisarna;)
Måste ut med Nelli sen också.. Vill inte! *brr*

Först ska jag läsa bloggar;)

Kommentarer
Postat av: äm.

Lo har haft några dagar av gnällighet nu, man bli ju helt slut i huvudet..!

2010-12-03 @ 14:26:55
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: sarah

de kan ju va så att Della måste "kämpa" lite nu för att få i sig, förut hade du kanske mer mjölk och du hade ett bättre flöde?!?! det kommer bli bra =) kram till er!

2010-12-04 @ 11:04:13
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback