Uppesittarkväll

Kalle, Lisa o Stina va här ikväll på gröt, skinkmacka, godis i massor o glögg=)
Trävlit trävlit!!!
Men bingolotto är för tråkigt alltså... Själva bingon är ju självklart kul, men inte programmet i sig..
Buuu för de säger vi!

Julafton imorgon.
Känns inte de himla skumt?
Jag o Jimmy har inte köpt nåt till varandra i år,
så på nåt sätt känns det inte som att jag kommer få den där riktiga julkänslan..
Tyvärr..
Alltså självklart gör inte klapparna allt, men dom hjälper ju till lite med stämningen;)
Äsch de kommer bli himlans trevligt o mysigt imorgon ändå!
Först ska vi fixa med jansson o köttbullar, sen blir de lunch i ramstorp med delar av min familj.
O på kvällen ska vi va med Jimmys familj.
Mys!

Nä dags att bege sig till sängen tror jag allt.
Sov så sött o GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Carro

God jul!!!

Kram!

2010-12-24 @ 08:52:05
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback