Xtra kilon.. BUUU*

En promenix blev det!
Pulsade på i skogen med sessan på magen o hundarna lyckliga
över att få springa i snön;)
Men jag va livrädd för att möta en älg.... Det va de ända jag gick
o tänkte på. Haha!! Fattar inte varför jag snöade! in mig på de!?
Kan varit för att hundarna spände sig titt som tätt o kände nåt..
Vildsvin tänkte jag på också.. Vet ju att de är livrädda, men va skulle
man göra om man såg en flock? Buuuuäähh*
Nojjiga Lisa!

Nu ska jag laga mat=) Dock inte vildsvin, vilket iofs vore väääldigt gott;)
Nä köttfärsås o pasta blir de. Vardagslyx! Hahaa!

Måste börja ta tag i alla mina extrakilon.
Hur gör ni andra mammor??
!

Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- mamma till Ebba

Taack :)



2010-12-10 @ 09:34:16
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: äm.

Du, efter jul får vi ta extra många långa promenader så att vi blir av med kilona en gång för alla! Såååå trött på dom nu..

2010-12-10 @ 17:17:16
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback