20101111

Lite glest mellan inläggen här, men det får ni ta helt enkelt=)
Man prioriterar liksom inte datorn just nu..

Om 1år är det 20111111, btw liksom ;)

Mina dagar just nu ser ungefär likadana ut.
Blöjbyten, klädombyten, kräks torkande, ammning, promenader,
fikande (mest med min bästa Zanna), lite besök o
lite mys med pappan o Della såklart ;)
Med andra ord underbara dagar!!
Trivs bra!

På tal om fika..
Idag kom Zanna förbi på lite spontankaffe på morgonen.
Det gillas skarpt!
Lithéa är såå underbart söt, hon tyckte mitt mjölkpaket va superkul, haha.
Hon både skrattade o härjade för fullt.
Längtar tills Della skrattar högt! Det är bara så mysigt.
Idag kommer även min kära syster Sarika hem, o hennes Lars kommer imorgon.
Så jag antar att hon o mamma kommer på lite fika imorgon förmiddag=)

Undrar om jag hinner ut på en promenad innan dom vill komma, vore skönt.

Nu: en kopp te, robinson o mys med familjen!
Snart: GLASS, igen, ooups

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback