Glögg

Shiiiit va trött jag är... Kan knappt hålla ögonen öppna..

Idag har jag varit i stallet:D Lycka!
2h va jag därute, Della sov inne hos mormor hela tiden.
Jag tog in min Mojje o pysslade, fodrade alla djuren, tog hand om Nattas häst Axa
som är skadad m.m..... Ja jag njöt helt enkelt=)
Så nu luktar jag stall!
Ska försöka komma ut minst 2 ggr i veckan, när mamma kan ha Della vill säga.
Skönt att få vara själv små stunder ibland också.
Hoppas jag kan börja rida snart me, måste kolla de med min bm.

Ikväll har vi druckit första glöggen!
Såå gott! O pepparkakor med ädelost till det, MUMMA*

Nä jag måste nog gå upp till sängen, de här går inte...
Hörs imorgon!
Sov så sött söta ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback