Host host

Sitter här o lyssnar på julmusik o försöker få Della att somna..
Hon är riktigt hängig.. Har hostat en massa inatt o är lite blank i ögonen.
Stackars liten..
Det är inte mycket annat än mammas famn som gäller,
men just nu håller hon på att somna i babysittern. Hoppas!
Jag är lite hängig jag med, fast ingen feber lr så utan känner mig
bara lite allmänt halvdassig..

I lördgas va vi på Lithéas dop=)
Såå fint! O trevligt, massa gott fika;)
Hon är så stor lilla Lithéa.. Kan inte fatta att Della snart är där också..
Tyvärr så har jag inga kort ifrån dopet, Jimmy tog några fina ifrån kapellet.
Men våran kamera är helt bäng!! Korten ligger inte kvar i kameran,
de är helt borta!! Skit kamera!
Måste lämna in den...

Nu har vi iaf pyntat lite här hemma=)
Såå mysigt! Men i år blir det nog ingen gran.. Eller jo kanske en liten..
Jo en liten måste vi nog ha, kan ju inte vakna på julaftonsmorgon utan en gran hemma.

Nä jag måste ta upp lillsessan nu.. Hon vill inte alls idag..

Kommentarer
Postat av: Zanna

Stackars Della, det är inte lätt att vara sjuk när man är liten :( Ni får krya på er!!! Måste ju ses i veckan!!!

2010-11-29 @ 11:01:10
URL: http://zazzabarills.blogg.se/
Postat av: Stina

Hej på er!



Det är så kul att få följa er här på bloggen! Nu har jag uppdaterat mig efter en bloggpaus i Egypten. Så fina bilder på lilla prinsessan!



Längtar efter att träffa er!



Kram!



2010-11-30 @ 10:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback