Hungrig

Kom hem ifrån stan för ett tag sen, hälsade på Hanna min kära barndomsvän.
Super trevligt va de! Gott fika o gott sällskap;)
Della har somnat i gymmet, men vaknar nog snart igen o då blir de pyjamas på!
Ska försöka söva henne i hennes säng ikväll..
Annars har hon somnat hos oss i soffan eller i famnen såhär på kvällen.
Vi får se hur det går=)

Men annars så väntar jag på att Jimmy ska komma hem.
Jag är hungrig!
Har tyvärr ingen ork till att laga mat så det får nog bli rester..
Är jätte trött också så det blir nog en tidig kväll. Eller iaf så blir det sängen tidigt,
men tvn åker nog på där ist;)

Missade både Våra vänners liv o The good wife igår.
Får nog bli frukost till The good wife imorgon bitti=) Perfekt!

Oohh nu kom min älskling!
Hej på er




Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Taack :)

2010-11-23 @ 21:56:51
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback