Kräks o bajs

Idag har vi varit på jobbet hela familjen. Della var efterlängtad där också;)
Hon fick t.om en Della tårta! Tyvärr tog jag inte kort på den, men den var rosa o så stod det Della på den.
Super fin!
Vi har även haft besök ifrån BVC idag.
Lillsessan hade gått upp bra! Hon väger nu 3890g =)
När hon föddes vägde hon 3775g o va 50cm lång.
Va lite orolig över att hon inte gått upp så bra eftersom amningen har krånglat lite så
nu känns det skönt att veta=)
O nu funkar amningen kanon också! Sköönt!

Nu på eftermiddagen åkte Jimmy tillbaka till jobbet en sväng.
Så jag o sessan har suttit i soffan hela tiden o myst en massa massa :D
Della fick även lite skön massage innan hon somna gott på kudden här bredvid mig.

På tal om nåt annat, va mycket tvätt det blir nu! haha! Tycker maskinen går för jämnan.
De kräks o bajsas enheldel ;) Men det är ju ett gott tecken på
att hon äter på bra, hihi..

I veckan ska det bytas till vinterdäck, förhoppningsvis ta en promenix med Z, R o L,
kanske träffa lite syskon o syskonbarn, o så har jag min farmor, mormor o morfar som väntar
på att få träffa Della. O så vill jag träffa lilla Lo också=)
Men vi får se vad vi hinner med. För man vill ju gärna vara hemma o ta det lugnt också!

Nu ska vi ta tag i lite vad gäller försäkringskassan o skicka iväg registrering av Dellas namn bla.





Kommentarer
Postat av: äm.

Haha, aa, måste ses! Men dagarna är ju så jäkla fullbokade! Puuuh. Kanske till helgen?

2010-11-02 @ 19:23:23
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback