Shopping

Jajamensan visst blev det lite shopping för mamma Lisa förut;)
Haha, men det var väl ingen som trodde nåt annat!?
Kanske kommer några bilder imorgon..
Men va nöjd o glad man kan bli efter lite shopping;)

Della har badat idag igen=) Hon tyckte det va super skönt den här gången också!
Nu ligger hon o sover i pappas knä. Mysigt!
Men jag ska nog gå uppåt sängen strax så då får hon nog följa med mig,
bara hoppas hon fortsätter sova.
Men man brukar kunna flytta på henne när hon sover utan att hon vaknar.

Fast nu börjar det låta lite ifån pappas famn så jag måste nog rycka in snart,
vill inte att hon vaknar riktigt än..


Imorgon hoppas jag att vädret är bättre än idag så att vi kan ta en
förmiddags promenad med Z, R o L.
Nelli behöver verkligen en lång promenad, hon har fått alldeles för lite stimulans
de senaste två dagarna.

Nej nu kan jag inte sitta här längre...
Sov gott, hörs imöra! ;)



Kommentarer
Postat av: Gullan86 Lyckligt gravid med första barnet+3 hästar

Oj shit det var INTE igår...känner knappt igen dig.

grattis till dottern, när föddes hon, vi ska med ha en liten nu väldigt snart.

Är det din första?



/Anna

2010-11-04 @ 00:00:40
URL: http://gullan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback