Trött...

idag..... Della har varit mycket vaken inatt.. Hon har inte varit så ledsen,
mest legat o grejat o kikat in omgivningen.
Men för det så kan ju inte mamman heller sova.
Halv åtta imorse ville hon iaf vakna för dagen, då hade jag senast kollat på klockan halv fem tror jag.
Så lite sömn blev de......
Amma, väcka pappan så han fick byta blöja o ta på dagens kläder.
Ut med hunden o sen frulle=)
Skönt, då va dagen igång!!
Messade Zanna o det resulterade i 1 o ½ timmes promenix med henne, Robin, Lithea o Zeke.
Sååå härligt!
Sen kom svärmor över på en kaffe innan lunchen.
Hon hade tur för Della vaknade innan hon hann gå=)
Men nu sover hon igen..
Jag tänkte jag skulle försöka ta en dusch medans hon sov (Jimmy är iväg o byter däck på bil nr2).
Hon sover i vagnen, så jag får nog ta ur liften o ställa den utanför badrummet så
jag hör ifall hon vaknar=)
Smidigt!

Men pappan börjar ju jobba på måndag o då ska vi ju klara oss själva här hemma.
Scaaary!

Resten av dagen blir vi nog hemma. Ska röja endel på kontoret o kanske ta en sväng
med dammsugaren. Det va lääänge sen den va framme.....

Men nu, duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback