4420g

Sarah- bilder kommer... Måste bara ladda över dom från kameran;)
vilket innebär att de kan ta ett tag, haha!


Idag har vi varit på BVC.
Lillsessan hade gått upp jätte bra!! Inte så konstigt eftersom jag inte gjort annat
än ammat senaste veckan, haha!

Nämen man har varit lite orolig för idag eftersom hon inte hade gått upp tillräckligt
sist vi va där.
Men hon hade gått upp 450g!!! Tjooohoooo*
Så nu behöver jag inte väcka henne på dagarna längre..
Nu vet vi att hon får i sig ordentligt=)

Idag har Dellas mormor varit barnvakt ett tag för hovslagaren
va hos oss. Det gick sådär, hon vakna nästan direkt jag lämna henne
inne hos mamma o va gnällig hela tiden.. Men det gick en liten stund iaf=)
På onsdag ska jag till frissan o då ska mamma ha hand om henne igen.
Men då ska hon vara nymatad o så får hon nog gå en promenad för då
sover hon garanterat=)
De kommer gå galant!
Ska bli skönt att vara själv för ett tag o bli fin i håret;)

Dagarna går av bara farten här tycker jag.. Har inte fått in
så mycket rutiner än, mycket tror jag pga att jag far o flänger
en heldel.
Men det ska bli ändring på det nu.
Jag ska försöka få in iaf lite rutiner, för både min o Dellas skull.

Imorgon blir det nog morgonpromenad med Zanna o Lithéa,
o sen ska jag o mamma en sväng till stan.
Nu väntar snart sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback