20101103

Jimmy är iväg o byter däck o jag sitter i soffan o ammar. Mys!
Inatt har lillsessan sovit i sin egen säng :D
Det tyckte hon funka alldeles utmärkt!
Hon somna vid 21 ungefär, vakna 00 o fick mat,
vakna igen 03.30, fick mat o sen vakna hon 07.30 igen =)
En helt perfekt natt!

oo nu blev jag helt nerspydd, hahah! mysigt;)

Idag ska vi en sväng till Dellas gammel mormor o morfar.
Sen ska vi troligtvis till stan en sväng också, måste till clas ohlsson o byta en grej.
Egentligen skulle jag behöva lite amningesvänliga kläder,
men vi får väl se vad pappan är på för humör;)
Det är super svårt nu med kläder tycker jag.. Hemma kvittar det väl,
men så fort man ska iväg så krävs det ju lite smidiga kläder så man slipper
visa allt när man ammar. Ett par långa skjortor o ett par lite töjbara linnen,
det skulle jag vilja ha idag =)

Nu somna båda mina små här bredvid mig



Kommentarer
Postat av: Madde

Åhh vilken gullig bild på dina sötnosar!! :)

Vi måste få till en dag att ses snart!! :D Kan ni inte kolla på en kväll nästa vecka som skulle kunna passa? :D Vore kul att ses! Kram

2010-11-03 @ 17:40:10
Postat av: elin

men vilken liten skrutt! så söt!

2010-11-03 @ 19:56:58
Postat av: mallan

oohhhh så sött :)

de verkar ju trivas tillsammas va skönt :)

kram

2010-11-03 @ 21:25:09
URL: http://mj84.blogg.se/
Postat av: Gullan86 Lyckligt gravid med första barnet+3 hästar

Finns bra ammningslinnen på lindex som går att knäppa upp bara som en ammningsbh.

sen kan man ju ha en kofta utanpå lr så som man öppnar upp bara.

2010-11-04 @ 00:02:32
URL: http://gullan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback