Vinter

Ja idag är det verkligen vinter.. Plogbilen åker runt här utanför, o jag är frusen..
På me raggsockar, kaffet o tända ljus på de! Mys!
Fast å andra sidan är de rätt trist.. Grått, kallt o halt..
Jaja...

En skön helg har vi haft iaf!
2 kalas, slapp hemma i soffan med lilla familjen, promenader o innebandy=)
Della o Lo sov nästan genom hela matchen, bra gjort!
I veckan måste jag ut till stallet lite. Längtar dit!
Men nu har vi skaffat oss en ordentlig bärsele så hon kanske kan
vara med mig lite när jag är i stallet.
Ska testa de iaf.
Idag har vi varit på BVC.
Hon hade gått upp från 4420 till 4660. Bra!
Hon har krånglat enheldel när det gäller amningen... Men vi fick prata av oss lite, de av skönt.
Så vi hoppas det blir bättre snart.
Men iaf skönt att hon får i sig ordentligt trots krångel.

I eftermiddag blir det nog ingen promenad, känner inte för det alls.
Vill bara vara hemma... Nelli får nöja sig med korta kissrundor idag helt enkelt!

Nä snart vaknar nog hon som ligger o snarkar här bredvid,
börjar bli dags för mat. 4h sen nu.... Aj!

Kommentarer
Postat av: äm.

Go Della! :D Vår vagn är fan guld! Jag var ute & röjde i snömodden förut :P

2010-11-22 @ 15:31:23
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback