AjAj

Jaa än så länge sitter jag kvar här...
Innebandy på tv, men jag har pratat med syster i Danmark ett tag så jag tappade fokus på matchen.
Vilket inte gör nånting, va riktigt länge sen jag pratade med henne så de va kul att hon ringde.
De kommer hem i november för att hälsa Della välkommen till världen=))

Vi tog en promenad förut när Jimmy kom hem, ajaj va ont de gör nu när jag går..
Det går ett tag, men efter ett tag gör de ont lite överallt. Är tung nu!
Nu känner jag av förvärkarna igen. Men de känns som tidigare, så det är nog inget tecken på nåt tyvärr..
Irriterandeeee!

Jag vill träffa min dotter nu!



Kommentarer
Postat av: Carro

Ja allt går bra, han är snäll än så länge :) Vi gör inte mycket men det är skönt o vara hemma o inte ha massa måsten.

Förstår att du har det tungt nu, trodde verkligen att jag oxå skulle sitta här nu o vänta :) Hoppas att du inte behöver vänta så länge till!

Ta hand om dej!

2010-10-11 @ 23:00:04
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Zanna

Åh, såg att du nyss kommenterade mitt inlägg... :( I vanliga fall så hade jag blivit glad av ett inlägg från dig, men inte nu!!!! Puss

2010-10-12 @ 07:43:08
URL: http://zazzabarills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback