BF +3

Jaha... Tycker mig känna igen de här med att räkna övertids dagarna, eller va säger du Zanna??!
Får bara hoppas hon inte vill stanna i magen fööör länge, skulle kunna tänka mig att åka in inatt;)
Låter inte de bra gott folk?!
Meeen jag sitter nog o skriver strunt här imorgon också..

Snart är det ju Ämmas tur också=)) Kanske blir så nu att vi drar in typ samtidigt?
Haha, hur coolt vore inte de?!

Hittade precis min lilla reseborste, den måste ner i BB väskan!
Hörrni, ni som fött precis. Behöver man dusch handduk med sig i väskan?

Idag fick Jimmy ta med sig Nelli till Ramstorp, orkade inte ha henne hemma..
Hon ligger iofs mest o sover, men hon behöver ju ut lite då o då o jag har ingen ork idag känner jag,
trots det fina vädret..
Vakna 07 idag me så jag ska nog lägga mig o vila lite nu..
O så lite smärta på de kanske?!? Nähe inte de inte...

Kommentarer
Postat av: äm.

Äääh, nu har jag gett upp med gissningar på båda! Känns som att dom kommer stanna därinne för evigt.. Idag ska jag iaf ut på en höstpromenad! Sen blir jag väl sängliggandes resten av veckan.. ;P

2010-10-11 @ 10:51:32
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: Carro

Näe man behöver inte ha med sig nått sånt man får låna allt där, snygg lång skjorta o sexiga nät trosor :)

2010-10-11 @ 11:42:58
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: sarah

åh...gillar nät trosorna =) det är ju så man längtar..haha.

2010-10-11 @ 16:04:48
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback