BF +4

Jodå visst sitter jag här;) haha!
Fast idag är det inte smärtfritt.. Inget regelbundet dock, men skönt ändå att känna att kroppen förbereder sig.
Har vaknat några gånger inatt av att jag har haft ont, men somnat om igen..
Känns utdraget, har ju gått med förvärkar rätt länge nu känns det som...
Hoppas bara jag slipper gå till bm på fredag!

Idag då.
Börjat dagen med att pussa hejdå på mina älsklingar, ätit god frukost
o nu sitter jag i soffan med tända ljus, morgontidningen o ett glas kaffe=) Aaahh*
Ska nog fortsätta tvätta lite idag, kanske blir en sväng till Ramstorp.
Annars inget planerat..

Kommentarer
Postat av: Zanna

Shit jag tror verkligen Sarah är inne nu, hon brukar ju vara så snabb annars med inläggen! Skönt att du fått börja känna av lite igen!! Du vet att det är bara bra med mycker förvärkar. Kroppen förbereder sig för vad som komma skall... =)

2010-10-12 @ 07:59:59
URL: http://zazzabarills.blogg.se/
Postat av: sarah

jaha, å här sitter jag..haha. kan bli en del bloggande idag...borde iof sova lite medans man kan.

hoppas du får en bra dag och att Della tittar fram innan fredag =) Kram kram

2010-10-12 @ 09:11:53
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback