iFåNe

Oo va länge sen jag hade datorn uppe.. Blir att man sitter med ifånen rätt mycket;)

Somnade efter nån timme igår, ändå rätt ok=) Vaknade vid 3 nångång av fruktansvärd smärta i magen.
Tog mig knappt till toan, men väl tillbaka i sängen så gick det över efter ett tag så jag kunde somna igen. Skönt!
Idag är jag öm i magen.
Besöket hos BM gick bra. Magen hade växt 1cm till!?? Dröjer nog till förlossning..
Glömde bort att väga mig, men kanske lika bra det. haha!! Tar en bulle på det istället;)

Ska man hitta på idag då!? Sitta inne med tända ljus, en kopp kaffe o vänta på smärta kanske?
Mmmm♥

Inget spännande inlägg direkt.. Men måste ta den där bullen nu;)
Hörs snart!!!

Kommentarer
Postat av: äm.

Du får faktiskt stå ut tills söndag..! :) Fy vad jobbigt att det är krångel då! Sömnen är ju skitviktigt nu när det är såhär nära.. Du får sova på dagarna istället :)

2010-10-05 @ 10:33:45
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: äm.

Jao, man får helt enkelt lyssna på kroppen.. Vi mår bra, dom vanliga åkommorna! Haha. Tycker det kan få sätta igång snart, helst nu.. Oooh.

2010-10-05 @ 11:05:48
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: Carro

Det är supermysigt o ha en liten bebis igen! Känns som jag kan njuta mer nu, första gången var jag så orolig för allt hela tiden, nu är jag mer lugn.

Jobbigt att du ska ha så ont :( Hoppas lilla Della vill komma ut snart då!

Kram!

2010-10-05 @ 13:20:33
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback