Ingen bra dag

Nä idag är det ingen bra dag....
Vaknade och bara grät.. Känns bara tungt just nu.
Vill att Jimmy ska vara hemma hos mig om dagarna, men han måste jobba.
Och det förstår jag ju självklart, men det är tråkigt ändå.
Idag sitter han med bokföringen själv, så det blir nog en heldel tid
som kommer att spenderas i telefon idag=)

Blev ingen smoothie igår (blev choklad ist) så jag ska nog gå o göra de snart för att pigga upp mig lite...




Åhh jag måste ju gratta Sarah o Andreas till deras lilla son som föddes inatt :D
Fick precis en bild på honom, såå söt är han!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Snart så är det din tur Lisa,kämpa på lite till:)

2010-10-13 @ 11:43:33
Postat av: Zanna

Nu kan du nääästan ta på´t du Lisa! Vi kan väl ses så Lithéa kan prata lite med sin kompis, säga att hon längtar efter henne hon oxå! =) För det gör faktiskt jag oxå!!

2010-10-13 @ 13:15:19
URL: http://zazzabarills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback