Inget är som i väntans tider=)

Det är verkligen så! Inatt har jag knappt känt av en endaste förvärk, haha!
Idag skrattar jag mest. Vad ska man göra åt denna kropp, o denna bebis?
Jo, skratta=)
Fast idag är jag även glad för en annan sak.
Emma o Nuttes lilla bebis kom igår!! Wiiee! En liten tjej blev det som ska heta Lo.
Åhh det är så roligt, blev alldeles till mig igår när jag fick reda på de.
Trots att jag visste att det var på G så blev det ändå nåt slags lyckorus=) hihi..
Så märkligt. Att livet kan förändras så fort.
Underbart!

Så idag har vi ett leende på läpparna♥

Igår när Jimmy kom hem så tog vi en skön promenad genom Finspång.
Det gjorde gott!

Mina två ♥
Svärmor kom förbi en sväng efter jobbet o pratade lite=)
Det är så mysigt att ha de nära, kommer nog bli endel koppar kaffe
där borta sen när Della o jag är hemma.

Lite bilder ifrån lördagen:
En envis 2½ åring som också ville upp på taket



Va händer idag då?
Mjaa ni, eftersom jag älskar att promenera i regnet så kanske
det blir en promenad med Nelli om en stund.
En fika med någon kanske?!
Vi får helt enkelt se vad dagen bjuder på=)

Oo förresten Stina, i "värsta fall" kan ni ju komma o hälsa på på BB;)

Kraaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: Anna

Taack! Nervöst! Förstå vilken smärta jag har framför mig, kan nästan mäta sig med vad du ska gå igenom snart ;)

2010-10-19 @ 10:12:13
Postat av: Stina

Hihi! Ja, det vill vi såå gärna göra!!

2010-10-19 @ 12:22:16
Postat av: Hanna

Hahaha jaa NÄSTAN så är det Anna...:D:D

2010-10-20 @ 07:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback