Klumpeduns

Haha Jimmy kom inte till jobbet idag... Eller iaf inte än..
Han skulle upp till bygget, men kom inte uppför en backe på vägen upp till Ramstorp=)
O vem blir gladare än jag då?! hihi..
Inte för att vi är så roligt sällskap till varandra, men ändå..
Han sitter vid sin dator, ringer en massa samtal osv osv.
O jag sitter vid min dator o ja... Va gör jag!? Inget speciellt, försöker fördriva tiden.
Ska nog ta en lång skön dusch nu=)

Hoppas på lunch sällskap utav mamma o syster Åsa sen!
Det skulle vara fantasktiskt trevligt:D



Della kommer nog vara världens klumpeduns när hon kommer ut, haha!
Men Jimmy är heelt övertygad om att jag kommer kunna klämma ut henne oavsett;)

Ser ni vilken pussmun!? hihi

Kommentarer
Postat av: Stina

Guuuu så söt hon är!!

2010-10-22 @ 11:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback