Rastlös hund

Jimmy har precis varit hemma på lunch så nu känns det lite bättre..
Han lämnade en rastlös hund hemma också.. Suck!
Hon har blivit så "bortskämd" med alla långpromenader de senaste veckorna,
o nu när inte matte orkar gå så mycket så blir det hel konstigt för henne.
Men jag tror minsann att preggot Ramlöv ska ta bilen till skogen så hon får springa av sig lite=)
Det behöver hon!

Imorse när jag morgonkissa Nelli så åkte täckjackan på, både på mig o henne;)
Kallllllt som tusan va de!
Men jag tycker bara det är skönt.
Måste bara kolla BB väskan så jag har packat ordentligt till Della till hemfärden.
Hon får ju inte frysa!

Nähe... Om man skulle ta o åka ut till skogen då kanske!?
Åhh nu ringde bästa Anna o ville henka ;) kuuuul!



Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Å mycket trevlig promenad blev det! PUSS

2010-10-14 @ 07:30:17
URL: http://annieboten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback