Regn...

Vet ni att på senaste tiden när det har regnat så har jag fått en lustig o stark känsla med viljan att gå en långpromenad... Skumt va!?
Likaså idag=) Nelli däremot hatar regn.. Hon skulle behöva en regnjacka;)

Jimmy åkte till bygget ca 07 idag o då vakna ju jag me.. Hungrig som vanligt, så nu är frukosten avklarad.
Varm oboy o rostade mackor, mumma*
Natten har självklart varit jobbig.... USCH!! O igår va de nya smärtor i ryggen som gick fram i magen, ibland, annars stannade dom i ryggen. Men jag kunde somna ifrån dom även inatt, både skönt o jobbigt.
Kanske ska börja läsa en bok på kvällarna så att jag blir riktigt trött när jag ska sova!?

Jaja, imorgon är det mitt bf=) hihi, fort tiden har gått!
Men jag förväntar mig faktiskt inte att nåt ska hända än på ett tag..
Jimmy har otroligt mycket att göra nu o han behövs verkligen på bygget,
så tänker man så så gör det inget om de dröjer lite till.
Men självklart är Della efterlängtad nu=)

Tror minsann att vi ska sätta in babyskyddet i bilen idag.

Nu, promenad, sen vila o duscha innan lunchdejt med gulliga Karin väntar;)




Kommentarer
Postat av: Sarah

bebis, bebis..kom ut =) Min vän Carro fick igår kväll. Nu väntar jag på dig min vän =) Jag kommer dock gå i 2 veckor till..haha.. kul! Hoppas du får en bra dag, regnet ska vi få i efm. Puss och kram

2010-10-07 @ 09:49:01
URL: http://lillagrodans.blogg.se/
Postat av: äm.

Haha, det där med att gå ut när det regnar kan jag hålla med om! Ser så svalt & mysigt ut.. ;)

2010-10-07 @ 11:15:08
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback