Shopping

Uuu va mycket fint det finns överallt!! Tänker kläder främst nu..
Hade precis tänkt att skicka iväg en beställning på H&M me 3st plagg till mig, men jag klicka bort de.
Ha! De trodde ni inte va? Inte jag iaf..
Men nu måste jag börja tänka lite på vart jag gör av mina pengar, nu när man ska vara mammaledig o allt.

Men klickade iaf hem lite ifrån Lindex, det blev mössa o vantar till Della
o vantar o ett linne till mig=)
Va ju inte så farligt trots allt!
Uppmanade min man idag att handla lite nytt till hösten,
så då ska ju inte jag sitta o shoppa upp allt. Haha!

Den får han bju´på helt enkelt;)

Nej en dusch på de här kanske!? Dagens höjdpunkt lixom;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback