Stalldoft

Bidde inget bytande av tröja idag...
Har inte blivit mycke vettigt alls idag. Förutom att jag tömt tvättkorgarna=)
Alltid lika skönt när det är gjort!
Ska nog ta o dammsuga av imorgon me så har man de gjort också.
Kanske t.om skulle festa till de me att moppa!?

Vi kom hem från stallet för en stund sen.
Va uppe o gav djuren kvällsmat=) Sååå mysigt att vara där.
Det är inte mycket som slår det enligt mig.
Hoppas att Della är en snäll liten bebis så hon accepterar att vara med i stallet ibland,
så jag kan va där o pyssla lite om dagarna.
Fast då kanske mormorn iofs vill vara barnvakt;)

Nä nu blir det soffan o Robinson!

Hörs imöra*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robinson är lite kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-22 @ 12:13:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Gullan86 Lyckligt gravid med första barnet+3 hästar

skoj har du med hästar?

2010-11-04 @ 00:07:31
URL: http://gullan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback