What to dooo

Jodå visst blev det en promenad i regnet=) Sååå skönt!
Men va blöta vi blev, haha! Min regnjacka går liksom inte igen hela vägen heller
så halva magen va blöt när jag kom in;)
Bytte snabbt om till torra kläder o begav mig till Ramstorp där det bjöds på kaffe o nybakad sockerkaka *ssslup*
Sen drog jag o Karin till golfrestaurangen=) Fiskgratäng o uppdatering från våra liv bjöds de på=)
Nu får det inte gå lika lång tid tills nästa gång vi ses♥

O nu sitter jag här hemma o vet inte riktigt vad jag ska göra....
Är trött på att springa på toaletten hela tiden..
Funderar på att köpa en tens apparat..!? Nån som provat?
Syrran har haft det under första värkarna på alla 3 barnen o det har funkat klockrent.
Hmm..

Snart kommer iaf min älskling hem:D

Kommentarer
Postat av: sarah

kolla med din mödravård, barnmorska. när vi bodde i jakan fick man hyra en tens apparat under ett par veckor för bara nån hundralapp. de kan de va värt =)

2010-10-08 @ 09:44:42
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback