10

Idag är det för övrigt bara 10 dagar kvar till BF.
Men jag börjar bli rätt inställd på att gå över tiden, har ändå trott ett tag att hon skulle komma lite tidigare pga dessa förvärkar. Men nu har de hållt på så länge så min kropp bara rets med mig juuuu..
Igår kväll var de dessutom rätt kraftiga, men jag kunde ändå somna ifrån dom efter ett tag=)
O så har de varit lugnt inatt, vilket iofs är skönt för jag har sovit nästan hela natten o det behövdes!!

Nu ska jag äta frulle, sen ska jag försöka orka damma hela huset... Usch, de va länge sen kan jag säga.
Sen ska jag ringa Mamma o se hur hon mår idag.
Hoppas hon har kunnat sova lite inatt♥

Kommentarer
Postat av: äm.

10 dagar.. Det är ju ingenting ju! :) Snart är dom här!

2010-09-28 @ 10:44:18
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: Sarah

trodde för en stund att du åkt in, inget på fc lr bloggen....inte skrämma gravida kvinnor nu Lisa =)

2010-09-28 @ 15:14:41
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback