13 dagar kvar!

08.00 slog jag upp mina blå idag:D
EN HEL NATT UTAN EN ENDA FÖRVÄRK!!! Lovley!
Jag har bara varit uppe några gånger på toa, men va gör de när man somnar direkt man lägger ner huvudet igen?!
Ahh♥

Nu sitter jag här o har precis avslutat frukosten med min älskade man.
Dricker kaffe, känner mig allmänt lugn o glad=)
Jimmy ska hjälpa pappa på bygget idag så jag kan tänka mig att det blir en långpromenad för mig o mamma med hundarna. Sen blir det nog en sväng förbi mormor o morfar också, va länge sen nu.

Igår kväll blev de att jag hängde hos Ämma. Hon bjöd på en riktigt god taccopaj=)
O så blev de självklart idol o en massa annat strunt på tv;)
En skön fredag helt enkelt!

Nähedagsatttatagitkanske!?

Kommentarer
Postat av: sarah

hej gumman =) tur att du bloggar!! =) skönt att du fick sova inatt!! jag sitter och tänker tillbaka hur de va med viggo när värkarna började. kommer inte riktigt ihåg, men jag vet att ja trodde att jag skulle gå på toa, fast det aldrig kom nåt..haha!! har en konstig känsla i magen...vi får se =) hoppas du får en trevlig lördag! puss och kram

2010-09-25 @ 14:43:56
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback