Gnäll...

...Jimmy får höra mycket gnäll här hemma just nu..
Men jag tycker jag måste få gnälla endel såhär på slut tampen.
Jag vet inte hur jag ska palla att ha såna här förvärkar varje natt i flera veckor till,
somna ca 3 inatt. Samma sak igår typ..
Igår börja de kännas mer o mer i benen o ryggen samtidigt som det moler o drar i magen.
Gahhh*
Jimmy måste lära sig bokföringen nu så jag snart bara kan vara hemma.. Det är ju en sak om man ligger vaken att man sen kan sova vidare lite på förmiddagen, men nä nu måste jag släpa mig upp vid sådär sju tiden..
Suck!

Nu har jag gnällt så det räcker iaf för förmiddagen;) haha!

Nu väntar jobbet..
Ikväll drar Jimmy på premiärmatch i Mjölby, men jag tror jag stannar hemma..
Kan nog va skönt faktiskt!

Höörrni vi hörs säkert senare
Gäsp :o

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi måste träffas snart gumman! Va ju typ år sedan.. (känns de som iaf) Kan ni inte kolla på en kväll nästa vecka som passar er? Ni är jätte välkomna upp på en fika i nya huset! :D

2010-09-24 @ 13:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback