Helgen

I lördags hade vi bestämt med Lisa (Jimmys systerdotter) att vi skulle åka till Ramstorp,
pyssla lite med hästarna, sen skulle hon få rida en sväng i skogen och vi skulle då ha med oss lite picknick=)
Mysigt!
Bara det att det vräkte ju ner när vi vakna, så vi sköt upp de till söndagen..
Istället tog vi det lugnt, jag åkte upp till stallet en sväng, mockade och så släppte vi ihop ett par hästar vilket gick super! Sen hämtade jag Jimmy för att ta en långpromenix i skogen=)
Denna stackars fasan jagade hundarna upp i trädet... Stackars stackars*

På kvällen blev de god mat o soffhäng;)
I söndags hämtade vi som sagt Lisa för mys med hästarna och picknick.
Det blev mycket lyckat=)
På eftermiddagen väntade kalas för svärfar och svägerska. Blev bjudna på mat och
fika x2;) Mumma!
Oo just de, vi röstade också eklart;)
Natten som va sov jag inte mycket alls.... Skit jobbigt!
Så idag har jag varit sådär lagom pigg, men det är väl bara att vänja sig=)
Orkade mig iaf till linköping för att träffa Shiva och hennes Dennis som va hemma ifrån Malta.
Sååå roligt att träffa henne! Men hon kommer hem snart igen, när Della har kommit=)
Efter att ha avnjutit detta så väntar nu sängen. Lovley!
En lååång dag väntar imorgon.
BM besök 08.15
Vidare till styrelsemöte 09-13
Kontorsjobb efter de
Sen har jag lovat att kolla på en ridlektion 15.45, vilket iofs bara är roligt=)
Seeeeen ska jag hem! Kommer nog va rätt slut då...
NattiNatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback