Hemma..

idag, lovley!
Tror jag ska åka o dricka kaffe med bästa mamma vid tio.
Idag gjuts grunden till deras hus så jag vill kika lite på det också=) nyfiken*
Blir säkert en promenix med hundarna där uppe också.
Haha, inatt drömde jag att Della kom=)
Fast jag drömde aldrig om förlossningen eller så utan bara om när vi kom hem.
Först när hon titta på oss efter att ha ammat så hade hon MUSTASCH O SKÄGG!!!!!!! AAAAAAAAA!!
Jaja tänkte vi efter att ha blivit smått skrämda, det är la bara att raka bort, haha!
Nästa gång jag titta på henne så var hon en liten kines unge...... Jaha! Ja nä men va söt hon är min dotter tänkte jag.. VA SKA MAN GÖRA, HELT CHOCKAD!??!! hahahahaha...
Skumt!!
Aaja det va rätt skönt att vakna sen kan jag säga, lite lätt lättad sådär.
Är rätt säker på att hon kommer vara världens sötaste;)
Dags att vakna till liv o göra mig iordning lite

Kommentarer
Postat av: äm.

Haha, läskigt att allt stämmer! ;P

2010-09-15 @ 21:38:09
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback