Nu har den kommit till mig...

Japp, förkylningen har kommit... =( Ingen feber eller så bara snorig o dan...
Uuusch så trist! Bara hoppas den går över fort.
O hoppas att mamma Zanna o pappa Robin låter mig träffa Lithéa idag trots förkylningen..!?
Annars får jag helt enkelt vänta snällt tills jag blir frisk.
Fick promenad sällskap igår utan min kära mamma=) Så mysigt att få umgås lite med henne!
Kan bli en kaffe där nu på förmiddagen, J är nämligen där o hjälper pappa med deras husbygge.
Kom på nu att jag måste ta med kameran o ta lite kort nu innan huset är på plats.
Oo jag rensade faktiskt lite igår med=) Jätte skönt!! Men jag hittade inte kartongen med stickat från förra hösten i förrådet så det får jag nog be J om hjälp med.
Men oj va kläder jag har!! Måste bli bättre på att rensa med jämna mellanrum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback