Oregelbundna hjärtslag....

Besöket hos bm blev lite blandat, magen växer som den ska o vi konstatera att jag haft en hyffsat bra graviditet so far=) Men när hon lyssna på hjärtljuden så slog de lite oregelbundet... Bm ringde fl för hon ville att en läkare skulle kolla på de, det är rätt vanligt sa hon så hon ville inte att vi skulle oroa oss. Men självklart blev man orolig ändå!!!!
Vår lilla tjej!!♥
Vi åkte in, jag låg ca en halvtimme med ctg. O en läkare gjorde ultra på mig.
Allt som allt så såg det bra ut=) Såå skönt!! Nu kan jag slappna av igen.
De kunde inte riktigt svara på vad det berodde på men det var iaf ingen fara=)
Men hon ville ändå att vi skulle hålla koll på Dellas rörelser i magen, avtog dom något skulle jag ringa direkt så fick jag komma in igen. Men Della är en stark tjej så vi kommer inte behöva åka in igen innan hon vill titta ut=)
På hemvägen så stanna vi till hos Zanna o Robin för en fika.
Ooo man blir ju såå bebissugen när man håller i lilla Lithéa;)
Hon är såå söt!
Nu tror jag att jag ska sy upp Dellas sänghimmel så jag får det gjort=)
Love

Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt att allt var bra med lilla Della, man blir ju orolig för minsta lilla nu så här i slutet!

Jaha ska ni bygga hus eller?

Vincent kom faktiskt en dag innan bf, jag var oxå helt inställd på o gå över tiden. Ska bli spännande o se när den här lilla vill titta ut :)

Kram!

2010-09-08 @ 22:13:25
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback