Ovän med min iphone...

Gaaaahh!! Satt i soffan o njöt o hade precis skrivit klart ett låååångt blogginlägg via min iphone när jag kommer emot nåt så hela inlägget raderas!!!!!!!!!!!! Aldrig med säger jag bara.. Fortfarande irriterad!!
Jaja...
Mådde inge vidare alls igår, skulle väl egentligen legat nerbäddad hela dagen men jag har så svårt för att va hemma o stilla en hel dag så jag åkte upp till Mamma o tog en lugn o skön promenad med hundarna=)
Fick fika o lunch där också, skönt att bli lite ompysslad.
J har fortsatt att hjälpa till på bygget så han va också där uppe. Fast idag drog jag med honom till kontoret för bokföring, han ska sköta de när jag är hemma med Della=) Kommer gå fin fint!
Men det är inte lätt för honom alla gånger med en fru som både har dåligt tålamod o som dessutom är höggravid, haha!! Han får stå ut med en hel del stackarn*
Tur att vi har kul emellanåt också;)
Nu har jag fått stränga order från min man ang hästarna....
Igår skulle han hjälpa mig att byta hage åt 3 av våra hästar. Han tog 1 o jag tog de andra 2.
Vi har gjort så förut, men igår så va dom jag höll i lite extra nervösa på vägen.. Skit hästar rent ut sagt!*morr*
Jag bad J gå före mig med Mojje (vår häst) så dom jag höll överhuvudtaget skulle gå framåt.
Men så fort vi kom in i hagen o hade vägen bakom oss så slet de sig o skena iväg. Jag hade dom ju på varsin sida om mig så jag liksom "klämdes" o ramla pladask på backen.... Aj!
Jag grät floder för jag blev så himla rädd... Men som tur va så gick allt bra, det enda som va annorlunda va att jag hade fler o tätare sammandragningar igår kväll. Men idag har allt varit som vanligt=)
Min älskade Della!!
Nu väntar mat hos svärföräldrarna! Mys!
Bäst jag byter om innan J blir galen=)
Puss i pannan*

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej! Kul att du bloggar oxå :)

Så lillan i magen har redan fått ett namn, fint! Du nu har vi ju inte långt kvar :)

Jobbar du? Jag jobbar tre veckor till, hoppas jag orkar.

Ha det bra! Kram!

2010-09-04 @ 21:16:15
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback