20110114

Vilken liten sömntuta jag har till dotter!
Det är nästan så att man får väcka henne på morgnarna.
Iaf väsnas lite extra när man går upp;) haha!
Men jag klagar inte;)
Fast när man ska iväg på morgonen kan det va lite stressande för man
vill ju gärna inte väcka henne. Behöver hon sova så behöver hon.
Men mig skulle det inte göra nåt ifall hon vakna 07 ist för 08.
Jaja..

Nu dricker jag mitt morgon kaffe o ska snart göra mig iordning.
Della är klar redan, ska bara ta på henne overallen.
Vi ska nämligen ut till kontoret en sväng idag.
Då ska pappan ha lillsessan=)
Mysigt för honom. Pappa-dotter time!

Helgen då?!
Mesta tiden kommer nog tillbringas i Ramstorp o i huset.
Jimmy ska va flyttkarl ett tag imorgon, så då får jag o Della umgås med
mamma o pappa kanske=) Gillas!
Annars blir de nog en heldel målning.
Hoppas jag träffar på Emma däruppe så hon kan få sin klapp=)
O så kanske fam. Wiggström/Andersson kommer en sväng.
Tror minsann att Emblis vill rida;)
Nä så det kommer nog bli en kanon helg det här!

Dags att bli människa!

Kommentarer
Postat av: äm.

Whaat, äru knäpp eller?! Lo har börjat vakna vid 7 nu, det är INTE roligt! Vad hände med vår sovmorgon?

2011-01-14 @ 10:49:54
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback