Bärande vägg

Tränat igen.. Usch va de e jobbigt!
Men man känner sig både duktig o "fräsch" efteråt=)
Lillfisen låg nedanför i gymmet o va hel nöjd hela tiden.
Skönt!
Hon ligger verkligen o skrattar nu, haha! Sötnöt!

Idag när jag skulle upp till Ramstorp så svängde jag förbi apoteket
för att hämta ut salvor till Della. VILKEN KÖ DE VA! gahh...
Fick nr 92, tror de va nr 70 när jag kom.
Svettig som tusan kom jag väl fram till kassan efter 40 min eller nåt..
Väl där kom jag inte på Dellas sista siffror.. Ännu svettigare!
Fick ringa pappan, tur att nån av oss har koll.
Som tur va så va Della hyffsat nöjd i stolen hela tiden. Duttig tjej!

Idag har det blivit ännu mer renoverings planering=)
Det är såå kul! Men det är svårt..
Jimmy ringde nyss o hade rivit garderoberna som stod mot väggen som vi ska riva ner.
Hihi, så snart kan man börja riva;)
Tror snickaren som Jimmy ska ta hjälp av kommer på fredag o kollar.
Det är nämligen en bärande vägg. Liite riskabelt att ta tag i den själv kan jag tycka.

Nää dags att fixa käket, blir lite överbliven smörgåstårta från mamma=)
Nyttigt?! Sådäär va! haha..
Sen ska bebis bada♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback