bvc

Idag tog Della o jag sovmorgon.
Hon vakna först vid 06,30 o va hungrig. Hade tänkt att gå upp när hon ätit klart,
för jag skulle bla upp o fodra djuren.
Men vi somna visst om direkt när hon ätit, haha!
Gick upp vid 10 ungefär. Rätt skönt faktiskt! (Jimmy tog djuren)
Nu fick hon mat igen o jag dricker lite kaffe.
Ska nog ta o göra mig iordning snart=)

Igår va vi på bvc.
5600g o 58 lång är hon nu=) Bra där!
Allt va bra förutom att hon hade fått lite prickar på mage o armar
som jag visade. Troligtvis exem=( Så hon skrev ut ett par salvor till Della.
Hoppas de hjälper o försvinner sen.
Sen ska vi även byta ersättning. Hon är rätt gasig i magen o bajsar inte alltid
jätte lätt. Så det ska nog bli bättre det me=)

Åhh jag red igår!!!!!!!!!!!!!!
Alldeles alldeles ljuvligt va de!
Det om något är balsam för själen=)
Hoppas jag kan ta en tur idag me.
Det enda som fattades igår va Nelli, hon är såå rädd för hästarna.
Det MÅSTE tränas bort så hon kan va me mig ute i skogen.

nej nu måste jag ta tag i mig själv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback