Fyyy

De blev aldrig att vi åkte till stan idag, åker efter frukosten imorgon ist.
Vi blev kvar i Ramstorp. Jimmy hjälpte till att flytta ut möblerna från vårt hus som mina syskon ska ha.
Så nu kan vi snart börja renovera o måla på riktigt;)

Ikväll är jag trött.. Jätte trött...
O vet ni? Vi åt pizza förut.. FYYYYYY MIG!
Inge bra alls efter att jag varit så duktig i veckan, inget sött har jag ätit.
O havregrynsgröt varje morgon=)
Men det är bara att glömma dagens fettintag o börja om på ny kula imorgon.

Men jag tror minsann att jag ska ta mig ett glas vin nu;)
Puss o hej!

Kommentarer
Postat av: sarah

håller man igen på lite sött, FÅR MAN ÄTA PIZZA =)) jag har precis tryckt en bounty = ingen pizza för mig ;)puss

2011-01-10 @ 11:01:15
URL: http://lillagrodans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback